Efficiëntere verwerking van documenten, afbeeldingen, video-inhoud en een snellere doorlooptijd van processen, snellere toegang tot gegevens en verhoogde transparantie: slechts een kleine greep uit de grote voordelen van moderne ECM-oplossingen.
Professionele ECM-software biedt u en uw medewerkers een onmiskenbare toegevoegde waarde: u optimaliseert uw bedrijfsprocessen terwijl de klanttevredenheid wordt verhoogd. De ECM-oplossingen van Konica Minolta omvatten alle belangrijke aspecten: informatiebeheer, compliance en duurzaamheid.
Een groot deel van de essentiële bedrijfsinformatie wordt tegenwoordig per e-mail verzonden. Het probleem is daarbij dat e-mails in een groupware-systeem niet direct gekoppeld zijn aan gegevens, documenten en de bijbehorende bedrijfsprocessen. Dit kunt u opvangen door toepassing van een geïntegreerd ECM-platform. Daarmee kunt u e-mails eenvoudig en praktisch toewijzen aan de betreffende bedrijfsprocessen en daarna digitaal beheren.
De voordelen in het kort
Met een multifunctional van Konica Minolta is het kinderspel om papieren documenten om te zetten in elektronische bestanden. Integratie van multifunctionals in de digitale bedrijfsprocessen, in combinatie met ECM-software, maakt het mogelijk om de inkomende poststukken te digitaliseren en rechtstreeks te verzenden naar de verantwoordelijke medewerkers. De software leest de inhoud van de documenten in en voegt de informatie rechtstreeks in de elektronische verzending.
De voordelen in het kort
Hoeveel stress levert de verwerking van inkomende facturen op in uw bedrijf? Verwerkt u de facturen nog met de hand? Hebt u te maken met papierstapels, tijdrovende goedkeuringsprocedures en zelfs onvindbare facturen?
Wat meer overzicht en ontspanning kunt u vast wel gebruiken. Met onze efficiënte oplossing bewerkt u uw inkomende facturen heel eenvoudig in digitale vorm. In minder tijd, met minder stress.
De voordelen in het kort
Bijna elk bedrijf worstelt met contractbeheer. Het is een vaak omslachtig en onoverzichtelijk proces, dat centraal wordt uitgevoerd. De gebruikers van de contractueel overeengekomen diensten werken echter vaak op gespecialiseerde afdelingen. Ook is het lastig om lopende contracten te evalueren of einddatums voor aanpassing of opzegging in de gaten te houden. En als uw bedrijf ook nog meerdere vestigingen heeft, kan zomaar ongemerkt de opzegdatum van een contract voorbijgaan en wordt het contract automatisch (en ongewild) verlengd. Dat levert niet alleen stress op, maar ook vermijdbare kosten.
Er is een eenvoudige oplossing: digitaal contractbeheer. Daarmee behoudt u het overzicht over alle taken en belangrijke datums voor uw lopende contracten. Verantwoordelijke medewerkers krijgen ruim van tevoren een melding dat zij contracten moeten evalueren en aanpassen. Uw voordeel? Grotere transparantie en lagere kosten.
De voordelen in het kort
Voor goed kwaliteitsmanagement moeten alle stappen en gegevens duidelijk, transparant en traceerbaar zijn. Alle relevante personen moeten op begrijpelijke wijze in het kwaliteitsmanagementproces zijn opgenomen en sleutelfiguren moeten toegang hebben tot alle beschikbare informatie.
Onze oplossing voor digitaal kwaliteitsmanagement vervult alle eisen, die u als kwaliteitsmanager stelt aan een functionerend kwaliteitssysteem. Ook de onervaren gebruiker vindt zonder problemen zijn of haar weg in de intuïtieve gebruikersinterface en de eenvoudige navigatiefunctie. En daarvan profiteert niet alleen de gebruiker, maar ook u als kwaliteitsmanager. Dankzij deze oplossing behoudt u altijd het overzicht over alle relevante kwaliteitsprocessen en -documenten. Daarnaast bieden de historie- en versiefuncties u op elk gewenst moment zicht op de ontwikkeling van de informatie.
De voordelen in het kort
Het dagelijks werk van uw personeelsmedewerkers omvat veel uiteenlopende taken: van het afhandelen van vacatures en sollicitaties via loonspecificaties tot het beheren van na- en bijscholing. En de meeste van deze processen brengen talloze formulieren met zich mee. Uw medewerkers moeten elke dag veel tijd en energie in het ordenen van papieren dossiers steken, want wie niet oplet, verliest snel het overzicht.
Met digitale personeelsdossiers van Konica Minolta krijgt u grip op alle dossiers, planningen en processen. Uw medewerkers hebben op elk gewenst moment de beschikking over alle gegevens en documenten, in veel eenvoudigere processen. Via multifunctionals kunt u papieren documenten simpel en snel rechtstreeks naar de betreffende personeelsdossiers scannen. Uw medewerkers zullen het waarderen.
De voordelen in het kort
Uw klantencontacten genereren elke dag weer veel informatie en documenten, die door medewerkers van verschillende afdelingen moeten worden gebruikt. Een extra uitdaging vormen de verschillende media waarin alles binnenkomt, zoals papieren formulieren of digitale bestanden op de server, een pc of als bijlage bij een e-mail.
Als u uw klantendossiers digitaliseert, hebben uw medewerkers met een paar muisklikken toegang tot de meest actuele informatie over klanten en transacties. Aanbiedingen uit het ERP-systeem, bestellingen en schriftelijke correspondentie (op papier of in e-mails) kunt u in digitale vorm opslaan. In het ERP-systeem kunt u het digitale dossier dan aan de gegevens koppelen, waardoor het mogelijk wordt om deze rechtstreeks in het systeem te raadplegen. Alle klantgegevens worden probleemloos in het digitale dossier opgeslagen en in een centrale ECM-database beheerd.
De voordelen in het kort
Veel bedrijven hebben hun zakelijke processen al geheel of gedeeltelijk gedigitaliseerd. Maar toch handelen nog veel bedrijven ze op ouderwetse wijze af, zonder digitale ondersteuning. Daarbij gaat veel kostbare arbeidstijd verloren aan het opstellen van planningen en aan het opslaan, zoeken en weer vinden van informatie over de processen. En als een medewerker ziek is of vertrekt, kan wel eens een aanzienlijk deel van het bedrijf stilvallen.
Wij optimaliseren het digitaliseren van uw processen en helpen u dit zonder problemen in te voeren. Zo maakt u met ons alle benodigde informatie, dossiers en documenten veilig en snel toegankelijk voor alle processen. Een bijkomend voordeel van digitale processen is ook dat met groepsfuncties de processtappen niet meer afhankelijk zijn van één persoon, maar door iedereen uit de groep kunnen worden uitgevoerd. En zo blijven uw processen altijd doorstromen.
De voordelen in het kort
Misschien hebt u vandaag een eeuwigheid besteed aan het zoeken naar een bestand of gegevens op allerlei mogelijke locaties in het bedrijfsnetwerk. Of u moest een bestand helemaal opnieuw maken, omdat de bestaande versie onvindbaar was in de opslag-jungle. Of kon u tijdens een belangrijk gesprek met een klant niet snel genoeg de vereiste gegevens vinden? Met onze slimme oplossing voor Enterprise Search maakt u een eind aan dat tijdrovende zoeken. Ontdek uw nieuwe favoriete tool voor snel en stressloos werken.
De voordelen in het kort
Klachtenprocedures vergen in elk bedrijf veel energie en tijd. De bij het proces betrokken medewerkers moeten in staat zijn een klant op verzoek meteen te zeggen wat de status van diens klacht is. Als u nog met papier en bestandsystemen werkt, verliest u snel het overzicht – met een groot risico op ontevreden klanten.
Een digitaal klachtendossier helpt u om het proces op professionele wijze te beheren. Hiermee verzamelt u alle gegevens en informatie over de klacht centraal, zodat de verschillende medewerkers in uw bedrijf er rechtstreeks toegang toe hebben. En alles wordt digitaal geregistreerd vanaf het moment dat de klacht binnenkomt. Zo hebt u alles bij de hand om uw klanten te helpen met de meest actuele informatie en ze tevreden te stellen.
De voordelen in het kort
©2024 Konica Minolta Business Solutions (Belgium) N.V./S.A.